25 Julai, 2019

Servis Pembaca Pruf (Proofread service)

Assalamualaikum, hai.

Bagi mengisi masa lapang dan memenuhi keghairahan saya dalam membaca, sekarang saya menawarkan khidmat servis pembaca pruf (proofread service).

1. Apa-apa dokumen pun boleh tak kira sama ada cerpen, novel, assignment atau tesis.

2. Sebagai pembaca pruf, saya akan menyemak kesalahan ejaan, susunan setiap bab, nombor muka surat atau sebarang tanda yang salah dalam manuskrip.

3. Boleh hantar dokumen dalam Microsoft Word. Dijamin HAK CIPTA TERPELIHARA sebab saya juga ada hak cipta terhadap artikel penyelidikan dan cerpen.

4. Harga proofread service saya ni bermula RM0.50 bagi setiap 100 muka surat yang pertama dan RM 0.40 untuk setiap muka surat yang berikutnya.

5. Manuskrip mestilah dalam Bahasa Melayu.

6. Hubungi saya: farhanasabireen@yahoo.com atau farhanasabireen@gmail.com

Untuk maklumat lanjut tentang saya, sila layari profil LinkedIn saya:
https://my.linkedin.com/in/siti-nurfarhana-sabireen-01076477


Tiada ulasan:

Catat Ulasan